Кіон О. І. Предмет Медсестринство в педіатрії Група 3-А с/с Дата 21.06.2022 Практичне заняття № 22. Тема Підсумкова практика студентів у відділеннях стаціонару. Робота в гастроентерологічному відділенні.
Викладач |
Кіон О. І. |
Предмет |
Медсестринство
в педіатрії |
Група |
3-А с/с |
Дата |
21.06.2022 |
Практичне заняття № 22. Тема |
Підсумкова практика студентів у
відділеннях стаціонару. Робота в гастроентерологічному відділенні. |
- Завдання
№ 1. Зробити реферат (при неможливості – повідомлення) на тему «Робота медичної сестри в гастроентерологічному
відділенні.»
В роботі розкрити питання:
· Медсестринське обстеження пацієнтів з порушенням
функцій органів травного каналу.
· Встановлення медсестринських діагнозів у дітей зі стоматитом,
гастритом, виразковою хворобою, дуоденітом, дисфункцією жовчовивідних шляхів,
хронічним холецистохолангітом, гельмінтозами.
· Вирішення
дійсних і супутніх проблем пацієнта з ціми захворюваннями.
· Проведення підготовки пацієнта до лабораторних
та інструментальних обстежень.
· Виконання
лікарських призначень.
· Робота в
маніпуляційному кабінеті гастроентерологічного
відділення.
· Рекомендації
щодо дотримання дієти.
· Навчання
пацієнтів та їх оточення само- та взаємодогляду.
Повторити алгоритми практичних навичок (Можна використати у роботі):
—
заповнення карти стаціонарного хворого;
—
ведення листків лікарських призначень;
—
підготовка до роботи процедурного кабінету; накривання
стерильного столика;
—
здійснення планування медсестринських втручань за схемою,
їх реалізація, оцінювання та корекція;
—
вимірювання температури тіла та її графічне зображення;
—
підготовка та взяття шлункового та дуоденального вмісту
на дослідження;
—
промивання шлунка дітям різного віку;
—
складання дієти при різних захворюваннях
шлунково-кишкового тракту;
—
надання долікарської невідкладної допомоги під час
харчового отруєння;
—
оброблення слизової оболонки ротової порожнини при
стоматиті;
—
взяття калу для виявлення яєць гельмінтів, на копрологічне,
бактеріологічне дослідження;
—
взяття матеріалу з періанальних складок на яйця глистів;
—
проведення очисної та лікувальної клізми;
—
підготовка дітей до рентгенологічного та
інструментального методів обстеження;
—
дотримання чинних наказів МОЗ України;
—
проведення санітарно-освітньої роботи з пацієнтами та
їхніми батьками;
—
дотримання правил техніки безпеки, охорони праці,
протиепідемічного режиму, професійної безпеки під час роботи з кров’ю, медичною
апаратурою, проведення маніпуляцій, обстеження дитини тощо. Заходи безпеки під
час роботи з електроприладами, апаратами, що працюють під тиском, балонами з
газом.
№ 2. Скласти бесіду для проведення санітарно-освітньої роботи з батьками
пацієнтів (теми: профілактика, або догляд
за пацієнтами з зі стоматитом,
гастритом, виразковою хворобою, дуоденітом, дисфункцією жовчовивідних шляхів,
хронічним холецистохолангітом, гельмінтозами.
- Критерії оцінювання:
Завдання № 1 максимальна оцінка -40б.
Завдання № 2 - 10 б.
Максимальна кількість балів за заняття - 50
Оцінка 5 –45-50 б
Оцінка 4 –38-44 б
Оцінка 3 - 26-37 б.
Оцінка 2 – 0 – 25 б.
Термін виконання: під час заняття за розкладом.
Відповіді надіслати на електронну адресу kionolga2@gmail.com.
При неможливості відповісти по
телефону, або надіслати повідомлення у
месенджер Телеграм.
Коментарі
Дописати коментар