3Ас 17.06.22 Підсумкова практика студентів у відділеннях стаціонару. Робота в пульмонологічному відділенні.
Група 3А с/с Практичне заняття № 21 6 семестр
Викладач |
Кіон О. І. |
Предмет |
Медсестринство в педіатрії |
Дата |
17.06.20220 |
Тема |
Підсумкова практика студентів у відділеннях стаціонару.
Робота в пульмонологічному відділенні. |
- Завдання
№ 1. Зробити реферат (при неможливості – повідомлення) на тему «Робота медичної сестри в пульмонологічному відділенні.»
В роботі розкрити питання:
· Медсестринське обстеження пацієнтів із хворобами органів дихання:
бронхітами, бронхіальною астмою, пневмонією тощо.
· Визначення функції зовнішнього дихання
(спірометрія, спірографія, пневмотахометрія).
· Встановлення медсестринських діагнозів у дітей із захворюваннями дихальних
шляхів.
· Спостереження за пацієнтом та вирішення його дійсних і супутніх проблем (ядуха, кашель,
підвищення температури тіла, затруднення носового дихання, зниження апетиту
тощо).
· Виконання лікарських призначень: усіх видів ін’єкцій, фізіотерапевтичних
процедур, ЛФК, масажу тощо.
· Підготовка пацієнта та взяття біологічного матеріалу для лабораторних
досліджень (крові, харкотиння, сечі тощо).
· Участь медсестри в інструментальних методах обстеження (рентгенографії,
комп’ютерній томографії, ендоскопії тощо).
· Надання невідкладної долікарської допомоги під час гострих станів
(стенозуючого ларинготрахеїту, ядухи, задишки).
· Оцінювання результатів медсестринських втручань та їх корекція.
· Навчання пацієнта та його оточення само- та взаємодогляду.
· Участь у проведенні елементів масажу
під час бронхітів, бронхіальної астми, пневмонії тощо.
Повторити алгоритми практичних навичок (Можна використати у роботі) :
— установлення медсестринських діагнозів
у разі захворювань органів дихання,
— заповнення карти стаціонарного хворого;
— ведення листків лікарських призначень;
— підготовка до роботи процедурного
кабінету; накривання стерильного столика;
— здійснення планування медсестринських
втручань за схемою, їх реалізація, оцінювання та корекція;
— догляд за шкірою та слизовими
оболонками;
— вимірювання температури тіла та її
графічне зображення;
— підрахунок частоти дихальних рухів,
пульсу;
— закапування крапель у ніс, очі, вуха;
— накладання зігрівального компресу на
вухо;
— очищення дихальних шляхів;
— проведення інгаляцій;
—
накладання гірчичників, гірчичних обгортань на грудну клітку;
— розведення та введення антибіотиків;
— виконання всіх видів ін’єкцій;
— взяття слизу із зіва та носа для
бактеріологічного дослідження;
— підготовка та взяття харкотиння для
загального клінічного, бактеріологічного дослідження;
— проведення масажу, гімнастики;
— проведення спірометрії, спірографії,
пневмотахометрії;
— надання долікарської невідкладної
допомоги в разі гіпертермії, стенозуючого ларинготрахеїту, бронхоспазму, ядухи
тощо;
— дотримання чинних наказів МОЗ України;
— проведення санітарно-освітньої роботи з
пацієнтами та їхніми батьками;
— дотримання правил техніки безпеки,
охорони праці, протиепідемічного режиму, професійної безпеки під час роботи з
кров’ю, медичною апаратурою, проведення маніпуляцій, обстеження дитини тощо.
Заходи безпеки під час роботи з електроприладами, апаратами, що працюють під
тиском, балонами з газом.
№ 2. Скласти бесіду для проведення санітарно-освітньої роботи з батьками
пацієнтів (теми: профілактика, або догляд
за пацієнтами з захворюваннями дихальних шляхів. (Захворювання
з практик №12 та 13).
- Критерії оцінювання:
Завдання № 1 максимальна оцінка -40б.
Завдання № 2 - 10 б.
Максимальна кількість балів за заняття - 50
Оцінка 5 –45-50 б
Оцінка 4 –38-44 б
Оцінка 3 - 26-37 б.
Оцінка 2 – 0 – 25 б.
Термін виконання: під час заняття за розкладом.
Відповіді надіслати на електронну адресу kionolga2@gmail.com.
При неможливості відповісти по
телефону, або надіслати повідомлення у
месенджер Телеграм.
Коментарі
Дописати коментар