Викладач Кіон О. І. Група 3А с/с Предмет Медсестринство в педіатрії Дата 13.06.2022 Практичне заняття №20 Тема Підсумкова практика студентів у відділеннях стаціонару. Робота у відділенні раннього дитинства.
Викладач | Кіон О. І. |
Група | 3А с/с |
Предмет | Медсестринство в педіатрії |
Дата | 13.06.2022 |
Практичне заняття №20 Тема | Підсумкова практика студентів у відділеннях стаціонару. Робота у відділенні раннього дитинства. |
- Завдання
№ 1. Зробити реферат (при неможливості – повідомлення) на тему «Робота медичної сестри у відділенні раннього дитинства.»
В роботі розкрити питання:
·
Обстеження та догляд за пацієнтами з порушеннями
вітамінного обміну, алергійними діатезами, гострими розладами травлення та
хронічними порушеннями живлення;
·
реалізація плану медсестринських втручань,
·
спостереження за пацієнтом і догляд;
·
вирішення дійсних та супутніх проблем пацієнта;
·
виконання лікарських призначень;
·
проведення специфічної та неспецифічної профілактики
рахіту;
·
надання невідкладної долікарської допомоги під час нападу
ларингоспазму;
·
надання невідкладної долікарської допомоги під час під
час анафілактичного шоку.
Повторити алгоритми практичних навичок (Можна використати у роботі) :
—
проведення антропометрії;
—
проведення контрольного зважування;
—
складання схем годування дітей першого року життя;
—
розраховування разової та добової кількості молока;
—
годування за допомогою ложечки, чашечки,
—
проведення гігієнічної та лікувальної ванни;
—
установлення медсестринських діагнозів у разі хвороб
новонароджених, дітей раннього віку, захворювань органів дихання, травного каналу,
сечових органів;
—
заповнення карти стаціонарного хворого;
—
ведення листків лікарських призначень;
—
підготовка до роботи процедурного кабінету; накривання
стерильного столика;
—
здійснення планування медсестринських втручань за схемою,
їх реалізація, оцінювання та корекція;
—
догляд за шкірою та слизовими оболонками;
—
обстеження кістково-м’язової системи;
—
надання медсестринської допомоги під час ларингоспазму;
—
вимірювання температури тіла та її графічне зображення;
—
підрахунок частоти дихальних рухів, пульсу;
—
проведення масажу, гімнастики;
—
підготовка та взяття шлункового та дуоденального вмісту
на дослідження;
—
складання дієти при різних захворюваннях;
—
проведення очисної та лікувальної клізми;
—
дотримання чинних наказів МОЗ України;
—
проведення санітарно-освітньої роботи з пацієнтами та
їхніми батьками;
—
дотримання правил техніки безпеки, охорони праці,
протиепідемічного режиму, професійної безпеки під час роботи з кров’ю, медичною
апаратурою, проведення маніпуляцій, обстеження дитини тощо. Заходи безпеки під
час роботи з електроприладами, апаратами, що працюють під тиском, балонами з
газом.
№ 2. Скласти бесіду для проведення санітарно-освітньої роботи з батьками
пацієнтів (теми: профілактика, або догляд
за пацієнтами з порушеннями вітамінного обміну, алергійними діатезами, гострими
розладами травлення та хронічними порушеннями живлення. Бесіда 1, але теми
розберіть усі).
- Критерії оцінювання:
Завдання № 1 максимальна оцінка -40б.
Завдання № 2 - 10 б.
Максимальна
кількість балів за заняття - 50
Оцінка 5 –45-50 б
Оцінка 4 –38-44 б
Оцінка 3 - 26-37 б.
Оцінка 2 – 0 – 25
б.
Термін виконання:
під час заняття за розкладом.
Відповіді
надіслати на електронну адресу kionolga2@gmail.com.
При неможливості
відповісти по телефону, або надіслати
повідомлення у месенджер Телеграм.
Коментарі
Дописати коментар