Група 4А с/с Практичне заняття № 4 Викладач Кіон О. І. Предмет Медсестринство в педіатрії Дата 28.09.2021 Тема Захворювання системи крові. Анемії. Лейкози.

 

Група 4А с/с Практичне заняття № 4

Викладач

Кіон О. І.

Предмет

Медсестринство в педіатрії

Дата

28.09.2021

Тема

Захворювання системи крові. Анемії. Лейкози.

 

  1. Завдання: Виконати у щоденнику

№ 1. Заповнити таблиці:

Анемії у дітей

Класифікація

(за етіологією)

1.

2.

3.(скільки потрібно)

Показники

_________

 

Класифікація

(за ступенем важкості)

1.

2.

3.

4.

 

 

 

 

Класифікація (за кольоровим показником)

 

 

Класифікація (за регенеративною здібностю кісткового мозку)

 

 

Етіологія залізодефіцитної анемії

В антенатальний період

В постнатальний період

 

 

Клініка

Синдроми

Прояви

 

 

 

Лікування

1.

2.

3.

4.

Диспансерізація

 

Профілактика

 

 

№ 2 Заповнити таблицю:  

Медсестринський процесс при залізодефіцитній анемії:

медсестринське обстеження

проблеми пацієнта

планування обсягу медсестринських втручань

скарги

анамнестичні данні

об’єктив-но

дійсні

Потенцій-ні

незалежні

за призначенням лікаря

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 3 Заповнити таблицю:

Гострий лейкоз.

Класифікація

 

 

Класифікація гострих лейкозів

 

Класифікація за стадіями

 

 

 

 

Клініка

Синдроми

Прояви

 

 

Лабораторна діагностика

 

 

 

 

 

 

№ 4. Заповнити таблицю:  

Медсестринський процесс при гострому лейкозі:

медсестринське обстеження

проблеми пацієнта

планування обсягу медсестринських втручань

скарги

анамнестичні данні

об’єктив-но

дійсні

Потенцій-ні

незалежні

за призначенням лікаря

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 5.Повторити алгоритми:

    заповнення одноразових систем для внутрішньовенного, краплинного вливання;

    догляд за ротовою порожниною;

    участь у проведенні інфузії крові та її препаратів;

    дотримання правил професійної безпеки, охорони праці, протиепідемічного режиму в гематологічному відділенні.

 

№ 6. Скласти алгоритм:

    організація лікувально-охоронного режиму в гематологічному стаціонарі.

 

№ 7. Виконати самостійну роботу:

    Спадкові гіпо- і апластичні анемії. Медсестринський процес при цій патології.

    Деонтологічні аспекти медсестри гематологічного відділення. Виконання практичних навичок міжособового спілкування, психологічна підготовка дитини, дотримання правил етики та деонтології.

    Переливання крові, сучасні погляди. Алгоритми виконання цієї маніпуляції та суворе дотримання правил асептики та антисептики.

 

Вирішити ситуаційнізадачі:

1. Хлопчик 2-ох років госпіталізований до дитячого відділення зі скаргами на зниження апетиту, блідість шкіри. У раціоні переважають молочні та борошняні продукти. Гемограма: Ер - 1,7х10 /л, НЬ - 62 г/л, Л - 4,8х109/л, еоз. - 6%, с/я нейтр. - 42%, лімф. - 48 %, моноц. - 4%, ШОЕ - 19 мм/год. Сироваткове залізо - 5 мкмоль/л.

1. Визначити проблеми пацієнта.

2.Сформулювати сестринський діагноз.

3. Скласти план сестринського догляду (для цього пацієнта).

 

2. На прийомі у лікаря мати з хлопчиком 2-х місяців, у якого відзначається блідість шкіри. Народився недоношеним на 34-ому тижні вагітності. Період новонародженості без особливостей. У крові: НЬ-94 г/л, Ер-3,5х10 /л, КП-0,85, ретикулоцити - 2%, осмотична стійкість еритроцитів - 0,44-0,3% розчин NaCl.

1. Визначити проблеми пацієнта.

2.Сформулювати сестринський діагноз.

3. Яка причина розвитку анемії у дитини?

 

3. У дитини 8-и місяців, яка з 2-х місяців знаходиться на штучному вигодовуванні, з'явилися блідість шкіри, млявість, зниження апетиту. В гемограмі: Ер - 2,7х10 /л, НЬ - 75 г/л, КП - 0,78.

1. Визначити проблеми пацієнта.

2.Сформулювати сестринський діагноз.

3. З якого препарату найдоцільніше розпочати лікування дитини?

 

  1. Критерії оцінювання:

№ 1. Заповнити таблицю: Анемії у дітей: 20 б

№ 2. Заповнити таблицю: Медсестринський процесс при залізодефіцитній анемії: 10 б

№ 3. Заповнити таблицю: Гострий лейкоз. 20 б

№ 4. Заповнити таблицю: Медсестринський процесс при гострому лейкозі: 10 б

№ 6. Скласти алгоритм:організація лікувально-охоронного режиму в гематологічному стаціонарі. 10 б.

№7. Самостійна робота: 15 б.

№ 8. Вирішити ситуаційнізадачі: Всього 15 б.

 

Максимальна кількість балів за заняття - 100

Оцінка 5 –95-100 б

Оцінка 4 – 81-94 б

Оцінка 3  - 51-80 б.

Оцінка 2 – 0 – 50 б

 

  1. Термін виконання: за розкладом заняття.

Відповіді надіслати на електронну адресу kionolga2@gmail.com

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Група 3А л/с Практичне заняття № 9 Виконав студент: Викладач Кіон О. І. Предмет Педіатрія Дата 30.10.2020 Тема Вигодовування грудної дитини. Природне вигодовування

Група 4А с/с Практичне заняття № 8 Викладач Кіон О. І. Предмет Медсестринство в педіатрії Дата 03.11.2021 Тема Медсестринський процес при туберкульозі у дітей.

Група 3 Б л/с Практичне заняття № 13 Викладач Кіон О. І. Предмет Педіатрія Дата 26.11.2021 Тема Захворювання новонароджених: захворювання шкіри й пупкової ранки, сепсис. Внутрішньоутробні інфекції.