Група 4А с/с Практичне заняття № 4 Викладач Кіон О. І. Предмет Медсестринство в педіатрії Дата 28.09.2021 Тема Захворювання системи крові. Анемії. Лейкози.
Група 4А с/с Практичне заняття № 4
Викладач |
Кіон О. І. |
Предмет |
Медсестринство
в педіатрії |
Дата |
28.09.2021 |
Тема |
Захворювання
системи крові. Анемії. Лейкози. |
- Завдання: Виконати у щоденнику
№ 1. Заповнити таблиці:
Анемії у дітей
Класифікація (за етіологією) |
1. 2. 3.(скільки потрібно) |
Показники |
|
_________ |
|||
Класифікація (за ступенем важкості) |
1. 2. 3. 4. |
|
|
Класифікація (за кольоровим показником) |
|
|
|
Класифікація (за регенеративною здібностю кісткового мозку) |
|
|
|
Етіологія залізодефіцитної
анемії |
В антенатальний період |
В постнатальний
період |
|
|
|
||
Клініка |
Синдроми |
Прояви |
|
|
|
||
Лікування |
1. 2. 3. 4. |
||
Диспансерізація |
|
||
Профілактика |
|
||
№ 2 Заповнити
таблицю:
Медсестринський процесс при залізодефіцитній
анемії:
медсестринське
обстеження |
проблеми пацієнта |
планування обсягу медсестринських втручань |
||||
скарги |
анамнестичні данні |
об’єктив-но |
дійсні |
Потенцій-ні |
незалежні |
за призначенням лікаря |
|
|
|
|
|
|
|
№ 3 Заповнити таблицю:
Гострий лейкоз.
Класифікація |
|
|
||
Класифікація гострих лейкозів |
|
|||
Класифікація за стадіями |
|
|
|
|
Клініка |
Синдроми |
Прояви |
||
|
|
|||
Лабораторна діагностика |
|
|
||
|
|
|
||
№ 4. Заповнити таблицю:
Медсестринський процесс при гострому лейкозі:
медсестринське
обстеження |
проблеми пацієнта |
планування обсягу медсестринських втручань |
||||
скарги |
анамнестичні данні |
об’єктив-но |
дійсні |
Потенцій-ні |
незалежні |
за призначенням лікаря |
|
|
|
|
|
|
|
№ 5.Повторити алгоритми:
—
заповнення одноразових систем для
внутрішньовенного, краплинного вливання;
—
догляд за ротовою порожниною;
—
участь у проведенні інфузії крові та
її препаратів;
— дотримання правил професійної безпеки,
охорони праці, протиепідемічного режиму в гематологічному відділенні.
№ 6. Скласти алгоритм:
—
організація лікувально-охоронного режиму в гематологічному
стаціонарі.
№ 7. Виконати самостійну роботу:
—
Спадкові гіпо- і апластичні анемії. Медсестринський
процес при цій патології.
—
Деонтологічні аспекти
медсестри гематологічного відділення. Виконання практичних навичок міжособового
спілкування, психологічна підготовка дитини, дотримання правил етики та
деонтології.
—
Переливання крові, сучасні погляди.
Алгоритми виконання цієї маніпуляції та суворе дотримання правил асептики та
антисептики.
Вирішити ситуаційнізадачі:
1. Хлопчик 2-ох років
госпіталізований до дитячого відділення зі скаргами на зниження апетиту,
блідість шкіри. У раціоні переважають молочні та борошняні продукти. Гемограма:
Ер - 1,7х10 /л, НЬ - 62 г/л, Л - 4,8х109/л, еоз. - 6%, с/я нейтр. -
42%, лімф. - 48 %, моноц. - 4%, ШОЕ - 19 мм/год. Сироваткове залізо - 5 мкмоль/л.
1. Визначити проблеми пацієнта.
2.Сформулювати сестринський діагноз.
3. Скласти план сестринського догляду (для
цього пацієнта).
2. На
прийомі у лікаря мати з хлопчиком 2-х місяців, у якого відзначається блідість
шкіри. Народився недоношеним на 34-ому тижні вагітності. Період
новонародженості без особливостей. У крові: НЬ-94 г/л, Ер-3,5х10 /л, КП-0,85,
ретикулоцити - 2%, осмотична стійкість еритроцитів - 0,44-0,3% розчин NaCl.
1. Визначити проблеми пацієнта.
2.Сформулювати сестринський діагноз.
3. Яка причина розвитку анемії у дитини?
3. У дитини 8-и місяців, яка з 2-х
місяців знаходиться на штучному вигодовуванні, з'явилися блідість шкіри,
млявість, зниження апетиту. В гемограмі: Ер - 2,7х10 /л, НЬ - 75 г/л, КП -
0,78.
1. Визначити проблеми пацієнта.
2.Сформулювати сестринський діагноз.
3. З якого препарату найдоцільніше розпочати лікування
дитини?
- Критерії оцінювання:
№ 1. Заповнити таблицю: Анемії
у дітей: 20 б
№ 2. Заповнити таблицю: Медсестринський процесс при залізодефіцитній анемії: 10 б
№ 3. Заповнити таблицю: Гострий лейкоз.
20 б
№ 4. Заповнити таблицю: Медсестринський
процесс при гострому лейкозі: 10 б
№ 6. Скласти алгоритм:організація лікувально-охоронного режиму в гематологічному
стаціонарі. 10 б.
№7. Самостійна робота: 15 б.
№ 8. Вирішити ситуаційнізадачі: Всього 15 б.
Максимальна кількість балів за заняття - 100
Оцінка 5
–95-100 б
Оцінка 4
– 81-94 б
Оцінка
3 - 51-80 б.
Оцінка 2
– 0 – 50 б
- Термін виконання: за розкладом заняття.
Відповіді надіслати на електронну адресу kionolga2@gmail.com
Коментарі
Дописати коментар