Група 4А с/с Практичне заняття № 3 Викладач Кіон О. І. Предмет Медсестринство в педіатрії Дата 21.09.2021 Тема Вегетосудинна дисфункція. Ювенільний ревматоїдний артрит.

 

Група 4А с/с Практичне заняття № 3

Викладач

Кіон О. І.

Предмет

Медсестринство в педіатрії

Дата

21.09.2021

Тема

Вегетосудинна дисфункція. Ювенільний ревматоїдний артрит.

 

  1. Завдання: Виконати у щоденнику

№ 1. Заповнити таблиці:

Вегетосудинна дисфункція:  

Етіологія

 

Клінічні форми

Ваготонія

Симпатикотонія

функціональна кардіоміопатія

Судинна дистонія

за гіпертонічним типом

Клінічні прояви

 

 

 

 

 

Вегетативний пароксизм

 

 

 

 

 

Обстеження

 

Лікування

 

 

 

 

 

Диспансерізація

 

 

 

 

 

Профілактика

 

 

 

 

 

 

№ 2 Медсестринський процесс при вегетосудинній дисфункції:

медсестринське обстеження

проблеми пацієнта

планування обсягу медсестринських втручань

скарги

анамнестичні данні

об’єктивно

дійсні

Потен

ційні

незалежні

за призначенням лікаря

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 3 Ювенільний ревматоїдний артрит:

Етіологія

 

Вікові та гендерні особливості

 

Клінічні форми

Суглобова форма

Суглобово-вісцеральна форма

Клінічні прояви

 

 

Рентгенологічні прояви

 

 

Лабораторні ознаки

 

Лікування

 

 

Диспансерізація

 

 

 

№ 4

Заповнити таблицю:  

Медсестринський процесс при ювенільному ревматоїдному артриті:

медсестринське обстеження

проблеми пацієнта

планування обсягу медсестринських втручань

Диспансе

ризація

Профілак

тика

скарги

анамнестичні данні

об’єктивно

дійсні

Потен

ційні

незалежні

за призначенням лікаря

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

№ 5. Повторити алгоритми:

     проведення підрахунку частоти пульсу, його характеристика;

     проведення підрахунку частоти дихальних рухів;

     вимірювання артеріального тиску, оцінювання результатів;

     взяття крові з вени для біохімічного дослідження;

     надання невідкладної допомоги під час зомління та колапсу відповідно до протоколів лікування;

     проведення підшкірних, внутрішньом’язових ін’єкцій і внутрішньовенних вливань;

          дотримання правил професійної безпеки, охорони праці, протиепідемічного режиму в лікувально-профілактичному закладі.

 

Вирішити ситуаційні задачі:

1. У дитини віком 10 років на протязі 2-х місяців відмічається періодичне підвищення температури тіла до 39° С, веретеноподібна припухлість міжфалангових суглобів та біль у верхній частині груднини, та шиї, обмеження рухів в суглобах зранку.

1. Визначити проблеми пацієнта.

2. Сформулювати сестринський діагноз.

3. Скласти план сестринського догляду.

4. Які обстеження необхідно зробити для уточнення та підтвердження діагнозу? У яких вузькіх спеціалістів треба проконсультувати дитину?

5. Диспансерізація (для цієї дитини).

 

2. У хлопчика 14 років, що скаржиться на головні болі, почуття серцебиття періодичні колючі болі у серці після фізичного навантаження. При проведенні ЕКГ виявлени ознаки неповної блокади правої ножки пучка Гіса.

1.      Визначити проблеми пацієнта.

2.      Сформулювати сестринський діагноз.

3.      Які обстеження необхідно зробити для уточнення та підтвердження діагнозу? У яких вузькіх спеціалістів треба проконсультувати дитину?

 

3. Дитині 12 років. Скарги на біль голови різної інтенсивності, який залежить від емоційного стану дитини, часу доби, на погіршання апетиту, диспепсичні явища. При зміні положення тіла можливі запаморочення, іноді – непритомність. Дитина нещодавно перенесла ГРВІ. Об’єктивно: шкіра бліда, АТ – 90/60 мм рт. ст. Тони серця ясні, ритмічні. Живіт м’який. Печінка і селезінка не збільшені.

1.      Визначити проблеми пацієнта.

2.      Сформулювати сестринський діагноз.

3.      Розрахуйте належний АТ для цієї дитини (за формулою Молчанова).

 

4. Батьки дівчинки 13 років звернулися до медсестри педіатричної дільниці зі скаргами на те , що вранці, під час зборів до школи у дитини з’явились скарги на задишку, блювання, головний біль. При медсестринскому обстеженні було виявлено: шкіра бліда, з легким акроціанозом, «мармуровістю», холодна на дотик, підвищена пітливість. Т°- 35,9° С. АТ – 90/60 мм рт. ст. Пульс – 70 за хвилину. З анамнезу з’ясувалось, що дитина часто скаржиться на періодичні болі в ділянці серця, приступи запаморочення, головні болі, болі в ногах, знижену фізичну активність. Погано переносить поїздки у транспорті. При огляді невропатолога встановлений діагноз вегето-судинної дистонії.

1. Ваша тактика. Який стан розвинувся у дитини?

2. Визначити проблеми пацієнта.

3. Сформулювати сестринський діагноз. Обґрунтуйте діагноз невропатолога.

4. Скласти план сестринського догляду.

5. Які обстеження необхідно зробити для уточнення та підтвердження діагнозу?

6. Диспансерізація (для цієї дитини).

 

  1. Критерії оцінювання:

№ 1. Заповнити таблицю: 20 б

№ 2. Заповнити таблицю: 15 б

№ 3. Заповнити таблицю: 20 б

№ 4. Заповнити таблицю: 15 б

№5. Повторення.

№ 6. Вирішити ситуаційнізадачі: №№ 1, 4 по 10 б., №№ 2, 3 по 5 б. Всього 30 б.

 

Максимальна кількість балів за заняття - 100

Оцінка 5 –95-100 б

Оцінка 4 – 81-94 б

Оцінка 3  - 51-80 б.

Оцінка 2 – 0 – 50 б

 

  1. Термін виконання: за розкладом заняття.

Відповіді надіслати на електронну адресу: kionolga2@gmail.com

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Група 3 Б л/с Практичне заняття № 13 Викладач Кіон О. І. Предмет Педіатрія Дата 26.11.2021 Тема Захворювання новонароджених: захворювання шкіри й пупкової ранки, сепсис. Внутрішньоутробні інфекції.

Група 3А л/с Практичне заняття № 9 Виконав студент: Викладач Кіон О. І. Предмет Педіатрія Дата 30.10.2020 Тема Вигодовування грудної дитини. Природне вигодовування

3 А с/с 26.10 Медсестринство в педіатрії