Група 3А с/с Практичне заняття № 23 Предмет Медсестринство в педіатрії Дата 11.06.2020
Група 3А с/с Практичне заняття № 23
Викладач
|
Кіон О. І.
|
Предмет
|
Медсестринство
в педіатрії
|
Дата
|
11.06.2020
|
Тема
|
Підсумкова практика студентів у
відділеннях стаціонару. Робота в нефрологічному відділенні.
|
- Завдання
№ 1 Зробити презентацію ( при неможливості – реферат) на тему «Робота медичної сестри в нефрологічному
відділенні.» Вимоги до презентацій дивіться на сайті коледжу.
В роботі розкрити питання:
· Медсестринське обстеження пацієнтів із захворюваннями сечової системи.
· Встановлення медсестринських діагнозів у дітей при гломерулонефриті, пієлонефриті, гострій нирковій недостатності,
хронічних захворюваннях нирок.
· Здійснення обстеження за пацієнтами із захворюваннями сечової системи.
· Вирішення дійсних та супутніх проблем при гломерулонефриті, пієлонефриті,
гострій нирковій недостатності, хронічних захворюваннях нирок.
· Навчання
пацієнтів та їх оточення само- та взаємодогляду пацієнтів із захворюваннями сечової системи.
· Рекомендації
щодо дотримання дієти.
· Проведення підготовки пацієнта та взяття сечі для загального клінічного
дослідження, за методикою Зимницького, Нечипоренка, бактеріологічного
дослідження тощо.
· Підготовка пацієнтів до інструментальних та неінструментальних методів
обстеження (рентгенологічного, цистоскопії, радіоізотопної реографії, УЗД нирок
тощо).
· Катетеризація сечового міхура м’яким катетером під наглядом медичної
сестри.
· Надання долікарської допомоги в разі гострої затримки сечі та гострої
ниркової недостатності відповідно до протоколів лікування.
·
Дотримання правил техніки безпеки, охорони праці в
галузі, протиепідемічного режиму, професійної безпеки під час роботи з кров’ю,
медичною апаратурою, проведення маніпуляцій, обстеження дитини тощо.
·
Заходи безпеки під час роботи з електроприладами, апаратами,
що працюють під тиском, балонами з газом.
Повторити алгоритми практичних навичок (Можна використати у презентації) :
Практичні навички:
—
заповнення карти стаціонарного хворого;
—
ведення листків лікарських призначень;
—
підготовка до роботи процедурного кабінету; накривання
стерильного столика;
—
вимірювання температури тіла та її графічне зображення;
—
розведення та введення антибіотиків;
—
виконання всіх видів ін’єкцій;
—
складання дієти при захворюваннях
сечової системи;
—
підготовка та взяття сечі для проведення загального
аналізу, дослідження за методикою Нечипоренка, Зимницького, бактеріологічного
дослідження;
—
оцінювання результатів лабораторних досліджень: норма,
патологія;
—
невідкладна долікарська допомога в разі гострої затримки
сечі, ниркової коліки;
—
підготовка дітей до рентгенологічного та
інструментального методів обстеження;
—
дотримання чинних наказів МОЗ України;
—
проведення санітарно-освітньої роботи з пацієнтами та
їхніми батьками;
—
дотримання правил техніки безпеки, охорони праці,
протиепідемічного режиму, професійної безпеки під час роботи з кров’ю, медичною
апаратурою, проведення маніпуляцій, обстеження дитини тощо. Заходи безпеки під
час роботи з електроприладами, апаратами, що працюють під тиском, балонами з
газом.
№ 2. Скласти бесіду для проведення санітарно-освітньої роботи з батьками
пацієнтів (теми: профілактика, або
догляд за пацієнтами з гломерулонефритом,
пієлонефритом, гострій нирковій недостатностю., хронічних захворюваннях нирок.
- Критерії оцінювання:
Завдання № 1 максимальна оцінка -80б.
Завдання № 2 - 20 б.
Максимальна кількість балів за заняття - 100
Оцінка 5
–95-100 б
Оцінка 4
– 85-94 б
Оцінка
3 - 51-84 б.
Оцінка 2
– 0 – 50 б
- Термін виконання:
наступний день після заняття за розкладом.
Коментарі
Дописати коментар