Група 3А с/с Практичне заняття № 22 Медсестринство в педіатрії Дата 02.06.2020


Група 3А с/с Практичне заняття № 22
Викладач
Кіон О. І.
Предмет
Медсестринство в педіатрії
Дата
02.06.2020
Тема
Підсумкова практика студентів у відділеннях стаціонару. Робота в гастроентерологічному відділенні.

  1. Завдання
№ 1 Зробити презентацію ( при неможливості – реферат) на тему «Робота медичної сестри в гастроентерологічному відділенні.» Вимоги до презентацій дивіться на сайті коледжу.
В роботі розкрити питання:
· Медсестринське обстеження пацієнтів з порушенням функцій органів травного каналу.
· Встановлення медсестринських діагнозів у дітей зі стоматитом, гастритом, виразковою хворобою, дуоденітом, дисфункцією жовчовивідних шляхів, хронічним холецистохолангітом, гельмінтозами.
· Вирішення дійсних і супутніх проблем пацієнта з ціми захворюваннями.
·  Проведення підготовки пацієнта до лабораторних та інструментальних обстежень.
· Виконання лікарських призначень.
· Робота в маніпуляційному кабінеті гастроентерологічного відділення.
· Рекомендації щодо дотримання дієти.
· Навчання пацієнтів та їх оточення само- та взаємодогляду.

Повторити алгоритми практичних навичок (Можна використати у презентації) :
    заповнення карти стаціонарного хворого;
    ведення листків лікарських призначень;
    підготовка до роботи процедурного кабінету; накривання стерильного столика;
    здійснення планування медсестринських втручань за схемою, їх реалізація, оцінювання та корекція;
    вимірювання температури тіла та її графічне зображення;
    підготовка та взяття шлункового та дуоденального вмісту на дослідження;
    промивання шлунка дітям різного віку;
    складання дієти при різних захворюваннях шлунково-кишкового тракту;
    надання долікарської невідкладної допомоги під час харчового отруєння;
    оброблення слизової оболонки ротової порожнини при стоматиті;
    взяття калу для виявлення яєць гельмінтів, на копрологічне, бактеріологічне дослідження;
    взяття матеріалу з періанальних складок на яйця глистів;
    проведення очисної та лікувальної клізми;
    підготовка дітей до рентгенологічного та інструментального методів обстеження;
    дотримання чинних наказів МОЗ України;
    проведення санітарно-освітньої роботи з пацієнтами та їхніми батьками;
    дотримання правил техніки безпеки, охорони праці, протиепідемічного режиму, професійної безпеки під час роботи з кров’ю, медичною апаратурою, проведення маніпуляцій, обстеження дитини тощо. Заходи безпеки під час роботи з електроприладами, апаратами, що працюють під тиском, балонами з газом.

№ 2. Скласти бесіду для проведення санітарно-освітньої роботи з батьками пацієнтів (теми: профілактика, або догляд за пацієнтами з зі стоматитом, гастритом, виразковою хворобою, дуоденітом, дисфункцією жовчовивідних шляхів, хронічним холецистохолангітом, гельмінтозами.

  1. Критерії оцінювання:
Завдання № 1 максимальна оцінка -80б.
Завдання № 2 - 20 б.
Максимальна кількість балів за заняття - 100
Оцінка 5 –95-100 б
Оцінка 4 – 85-94 б
Оцінка 3  - 51-84 б.
Оцінка 2 – 0 – 50 б

  1. Термін виконання: наступний день після заняття за розкладом.
Відповіді надіслати на електронну адресу olgakion@rambler.ru

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Група 3 Б л/с Практичне заняття № 13 Викладач Кіон О. І. Предмет Педіатрія Дата 26.11.2021 Тема Захворювання новонароджених: захворювання шкіри й пупкової ранки, сепсис. Внутрішньоутробні інфекції.

Група 3А л/с Практичне заняття № 9 Виконав студент: Викладач Кіон О. І. Предмет Педіатрія Дата 30.10.2020 Тема Вигодовування грудної дитини. Природне вигодовування

3 А с/с 26.10 Медсестринство в педіатрії