Група 3А с/с Практичне заняття № 22 Медсестринство в педіатрії Дата 02.06.2020
Група 3А с/с Практичне заняття № 22
Викладач
|
Кіон О. І.
|
Предмет
|
Медсестринство
в педіатрії
|
Дата
|
02.06.2020
|
Тема
|
Підсумкова практика студентів у
відділеннях стаціонару. Робота в гастроентерологічному відділенні.
|
- Завдання
№ 1 Зробити презентацію ( при неможливості – реферат) на тему «Робота медичної сестри в гастроентерологічному
відділенні.» Вимоги до презентацій дивіться на сайті коледжу.
В роботі розкрити питання:
· Медсестринське обстеження пацієнтів з порушенням
функцій органів травного каналу.
· Встановлення медсестринських діагнозів у дітей зі стоматитом,
гастритом, виразковою хворобою, дуоденітом, дисфункцією жовчовивідних шляхів,
хронічним холецистохолангітом, гельмінтозами.
· Вирішення
дійсних і супутніх проблем пацієнта з ціми захворюваннями.
· Проведення підготовки пацієнта до лабораторних
та інструментальних обстежень.
· Виконання
лікарських призначень.
· Робота в
маніпуляційному кабінеті гастроентерологічного
відділення.
· Рекомендації
щодо дотримання дієти.
· Навчання
пацієнтів та їх оточення само- та взаємодогляду.
Повторити алгоритми практичних навичок (Можна використати у презентації) :
—
заповнення карти стаціонарного хворого;
—
ведення листків лікарських призначень;
—
підготовка до роботи процедурного кабінету; накривання
стерильного столика;
—
здійснення планування медсестринських втручань за схемою,
їх реалізація, оцінювання та корекція;
—
вимірювання температури тіла та її графічне зображення;
—
підготовка та взяття шлункового та дуоденального вмісту
на дослідження;
—
промивання шлунка дітям різного віку;
—
складання дієти при різних захворюваннях
шлунково-кишкового тракту;
—
надання долікарської невідкладної допомоги під час
харчового отруєння;
—
оброблення слизової оболонки ротової порожнини при
стоматиті;
—
взяття калу для виявлення яєць гельмінтів, на копрологічне,
бактеріологічне дослідження;
—
взяття матеріалу з періанальних складок на яйця глистів;
—
проведення очисної та лікувальної клізми;
—
підготовка дітей до рентгенологічного та
інструментального методів обстеження;
—
дотримання чинних наказів МОЗ України;
—
проведення санітарно-освітньої роботи з пацієнтами та
їхніми батьками;
—
дотримання правил техніки безпеки, охорони праці,
протиепідемічного режиму, професійної безпеки під час роботи з кров’ю, медичною
апаратурою, проведення маніпуляцій, обстеження дитини тощо. Заходи безпеки під
час роботи з електроприладами, апаратами, що працюють під тиском, балонами з
газом.
№ 2. Скласти бесіду для проведення санітарно-освітньої роботи з батьками
пацієнтів (теми: профілактика, або догляд
за пацієнтами з зі стоматитом,
гастритом, виразковою хворобою, дуоденітом, дисфункцією жовчовивідних шляхів,
хронічним холецистохолангітом, гельмінтозами.
- Критерії оцінювання:
Завдання № 1 максимальна оцінка -80б.
Завдання № 2 - 20 б.
Максимальна кількість балів за заняття - 100
Оцінка 5
–95-100 б
Оцінка 4
– 85-94 б
Оцінка
3 - 51-84 б.
Оцінка 2
– 0 – 50 б
- Термін виконання: наступний день після заняття за розкладом.
Відповіді надіслати на електронну адресу olgakion@rambler.ru
Коментарі
Дописати коментар