3А с/с Практичне заняття № 21 Медсестринство в педіатрії Дата 28.05.2020
Група 3А с/с Практичне заняття № 21
Викладач
|
Кіон О. І.
|
Предмет
|
Медсестринство
в педіатрії
|
Дата
|
28.05.2020
|
Тема
|
Підсумкова практика студентів у
відділеннях стаціонару. Робота в пульмонологічному відділенні.
|
- Завдання
№ 1 Зробити презентацію ( при неможливості – реферат) на тему «Робота медичної сестри в пульмонологічному відділенні.» Вимоги до презентацій дивіться на сайті коледжу.
В роботі розкрити питання:
· Медсестринське обстеження пацієнтів із хворобами
органів дихання: бронхітами, бронхіальною астмою, пневмонією тощо.
· Визначення функції
зовнішнього дихання (спірометрія, спірографія, пневмотахометрія).
· Встановлення медсестринських діагнозів у дітей із
захворюваннями дихальних шляхів.
· Спостереження за пацієнтом та вирішення його
дійсних і супутніх проблем (ядуха, кашель, підвищення
температури тіла, затруднення носового дихання, зниження апетиту тощо).
· Виконання лікарських призначень: усіх видів
ін’єкцій, фізіотерапевтичних процедур, ЛФК, масажу тощо.
· Підготовка пацієнта та взяття біологічного
матеріалу для лабораторних досліджень (крові, харкотиння, сечі тощо).
· Участь медсестри в інструментальних методах
обстеження (рентгенографії, комп’ютерній томографії, ендоскопії тощо).
· Надання невідкладної долікарської
допомоги під час гострих станів (стенозуючого ларинготрахеїту, ядухи, задишки).
· Оцінювання результатів медсестринських втручань
та їх корекція.
· Навчання пацієнта та його оточення само- та
взаємодогляду.
· Участь у
проведенні елементів масажу під час бронхітів, бронхіальної астми, пневмонії
тощо.
Повторити алгоритми практичних навичок (Можна використати у презентації) :
—
установлення медсестринських діагнозів у разі захворювань
органів дихання,
—
заповнення карти стаціонарного хворого;
—
ведення листків лікарських призначень;
—
підготовка до роботи процедурного кабінету; накривання
стерильного столика;
—
здійснення планування медсестринських втручань за схемою,
їх реалізація, оцінювання та корекція;
—
догляд за шкірою та слизовими оболонками;
—
вимірювання температури тіла та її графічне зображення;
—
підрахунок частоти дихальних рухів, пульсу;
—
закапування крапель у ніс, очі, вуха;
—
накладання зігрівального компресу на вухо;
—
очищення дихальних шляхів;
—
проведення інгаляцій;
—
накладання гірчичників, гірчичних
обгортань на грудну клітку;
—
розведення та введення антибіотиків;
—
виконання всіх видів ін’єкцій;
—
взяття слизу із зіва та носа для бактеріологічного
дослідження;
—
підготовка та взяття харкотиння для загального
клінічного, бактеріологічного дослідження;
—
проведення масажу, гімнастики;
—
проведення спірометрії, спірографії, пневмотахометрії;
—
надання долікарської невідкладної допомоги в разі
гіпертермії, стенозуючого ларинготрахеїту, бронхоспазму, ядухи тощо;
—
дотримання чинних наказів МОЗ України;
—
проведення санітарно-освітньої роботи з пацієнтами та
їхніми батьками;
—
дотримання правил техніки безпеки, охорони праці,
протиепідемічного режиму, професійної безпеки під час роботи з кров’ю, медичною
апаратурою, проведення маніпуляцій, обстеження дитини тощо. Заходи безпеки під
час роботи з електроприладами, апаратами, що працюють під тиском, балонами з
газом.
№ 2. Скласти бесіду для проведення санітарно-освітньої роботи з батьками
пацієнтів (теми: профілактика, або догляд
за пацієнтами з захворюваннями
дихальних шляхів. Захворюваня з практик №12 та 13 за 03.04 та 08.04.2020).
- Критерії оцінювання:
Завдання № 1 максимальна оцінка -80б.
Завдання № 2 - 20 б.
Максимальна кількість балів за заняття - 100
Оцінка 5
–95-100 б
Оцінка 4
– 85-94 б
Оцінка
3 - 51-84 б.
Оцінка 2
– 0 – 50 б
- Термін виконання: наступний день після заняття за розкладом.
Відповіді надіслати на електронну адресу olgakion@rambler.ru
Коментарі
Дописати коментар