Група 1А л/сПрактичне заняття №9 Основи латинської мови з медичною термінологією Дата 26.05.2020 Тема Прислівники. Ступені порівняння прислівників. Займенники, їх вживання у рецептах.
Практичне заняття №9
Група 1А л/с
Викладач
|
Кіон О. І.
|
Предмет
|
Основи
латинської мови з медичною термінологією
|
Дата
|
26.05.2020
|
Тема
|
Прислівники.
Ступені порівняння прислівників. Займенники, їх вживання у рецептах.
|
1. Завдання:
1. Зробити конспект параграфу110(стор. 117-118). Вивчити параграф 111
(стор. 119).
Вивчити правила утворення
прислівників, які походять від прикметників, та їх ступені порівняння. Знати
ступені порівняння прислівників, утворені від різних основ (стор 118 останні 4
строки.)
2. Виконати письмово вправу 112
(стор. 119 - 120).
3. Зробити
конспект параграфу118(стор. 125-126).
4. Виконати письмово вправу 119
(стор. 127 - 128).
5. Перекласти та вивчити латиські
афоризми:
Medice, cura te ipsum!
Optimum medicamentum quies est.
6. Переписати у словник (розділ "афоризми") та
вивчити латиські прислів’я та афоризми.
Festina lente. Поспішай поволі!
Non multa, sed multum. He багато, але багато (сказано)(тобто в небагатьох
словах, але багато за змістом).
Citius, altius, fortius. Швидше, вище, сильніше (девіз олімпійських ігор)
Homo sum,
errare mihi est. Я
людина, і мені властиво помилятись.
Non omne,
quod nitet, aurum est. He
все золото, що блищить.
Omnia mea
mecum porto. Все
своє ношу з собою.
Quidquid
agis, prudenter agas et respice finem. Що тільки робиш, роби розумно і дивись на кінець!
Suum cuique. Кожному своє
7. В плані підготовки до дифзаліку опрацювати завдання з
додатка 3 (стор.145 - 154).
2. Критерії оцінювання:
1. Зробити конспект параграфу110(стор. 117-118). Вивчити параграф
111 (стор. 119).
Вивчити правила утворення прислівників, які походять від прикметників,
та їх ступені порівняння. Знати ступені порівняння прислівників, утворені від
різних основ (стор 118 останні 4 строки):– 3 б.
2. Вивчити правила
утворення прислівників, які походять від прикметників, та іх ступені
порівняння.
Виконати письмово вправу 112 (стор. 119 -
120).
1. (кожна правильна відповідь – 2 б). Макс. 12 б.
2. (кожна правильна відповідь – 2 б). Макс. 8 б.
3. (правильно виписаний рецепт – 2 б). Макс. 8 б.
Максимально 28 б.
3. Зробити конспект
параграфу118(стор. 125-126) :– 3 б.
4. Виконати письмово вправу 119 (стор. 127 -
128).
1. (кожна правильна відповідь – 2 б). Макс. 22 б.
2. (кожна правильна відповідь – 2 б). Макс. 8 б.
3. (кожен термін з поясненням, або дослівним перекдажом –
1 б.). Макс. 18 б.
4. (правильно виписаний рецепт – 2 б). Макс. 6 б.
Максимально 54 б.
5. Перекласти та вивчити латиські афоризми:
Макс. 4 б.
6. Переписати у словник (розділ
"афоризми")
та вивчити латиські прислів’я та афоризми:- 8б.
Максимальна кількість балів за заняття – 100.
Оцінка 5 –95-100 б
Оцінка 4 – 85-94 б
Оцінка 3 -
51-84 б.
Оцінка 2 – 0 – 50 б
Література:
Є. М. Шевченко Латинська мова і основи медичної термінології : Навч. посіб.
– 6-е вид. – К. : ВСВ «Медицина» , 2010. – 240.
Стор. 117 –
120, 125 - 128.
3. Термін виконання: наступний
день після заняття за розкладом.
Nota benе!:Заняття
№ 10 - диференційований залік!
Коментарі
Дописати коментар