Група 1А л/сПрактичне заняття №9 Основи латинської мови з медичною термінологією Дата 26.05.2020 Тема Прислівники. Ступені порівняння прислівників. Займенники, їх вживання у рецептах.


Практичне заняття №9
Група 1А л/с
Викладач
Кіон О. І.
Предмет
Основи латинської мови з медичною термінологією
Дата
26.05.2020
Тема
Прислівники. Ступені порівняння прислівників. Займенники, їх вживання у рецептах.

1. Завдання:
1. Зробити конспект параграфу110(стор. 117-118). Вивчити параграф 111 (стор. 119).
Вивчити правила утворення прислівників, які походять від прикметників, та їх ступені порівняння. Знати ступені порівняння прислівників, утворені від різних основ (стор 118 останні 4 строки.)

2. Виконати письмово вправу 112 (стор. 119 - 120).

3. Зробити конспект параграфу118(стор. 125-126).

4. Виконати письмово вправу 119 (стор. 127 - 128).

5. Перекласти  та вивчити латиські афоризми:
Medice, cura te ipsum!
Optimum medicamentum quies est.
6. Переписати у словник (розділ "афоризми") та вивчити латиські прислів’я та афоризми.
Festina lente. Поспішай поволі!
Non multa, sed multum. He багато, але багато (сказано)(тобто в небагатьох словах, але багато за змістом).
Citius, altius, fortius. Швидше, вище, сильніше (девіз олімпійських ігор)
Homo sum, errare mihi est. Я людина, і мені властиво помилятись.
Non omne, quod nitet, aurum est. He все золото, що блищить.
Omnia mea mecum porto. Все своє ношу з собою.
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem. Що тільки робиш, роби розумно і дивись на кінець!
Suum cuique. Кожному своє

7. В плані підготовки до дифзаліку опрацювати завдання з додатка 3 (стор.145 - 154).

2. Критерії оцінювання:
1. Зробити конспект параграфу110(стор. 117-118). Вивчити параграф 111 (стор. 119).
Вивчити правила утворення прислівників, які походять від прикметників, та їх ступені порівняння. Знати ступені порівняння прислівників, утворені від різних основ (стор 118 останні 4 строки):– 3 б.
2. Вивчити правила утворення прислівників, які походять від прикметників, та іх ступені порівняння.
Виконати письмово вправу 112 (стор. 119 - 120).
1. (кожна правильна відповідь – 2 б). Макс. 12 б.
2. (кожна правильна відповідь – 2 б). Макс. 8 б.
3. (правильно виписаний рецепт – 2 б). Макс. 8 б.
Максимально 28 б.
3. Зробити конспект параграфу118(стор. 125-126) :– 3 б.
4. Виконати письмово вправу 119 (стор. 127 - 128).
1. (кожна правильна відповідь – 2 б). Макс. 22 б.
2. (кожна правильна відповідь – 2 б). Макс. 8 б.
3. (кожен термін з поясненням, або дослівним перекдажом – 1 б.). Макс. 18 б.
4. (правильно виписаний рецепт – 2 б). Макс. 6 б.
Максимально 54 б.
5. Перекласти  та вивчити латиські афоризми: Макс. 4 б.
6. Переписати у словник (розділ "афоризми") та вивчити латиські прислів’я та афоризми:- 8б.
Максимальна кількість балів за заняття – 100.
Оцінка 5 –95-100 б
Оцінка 4 – 85-94 б
Оцінка 3  - 51-84 б.
Оцінка 2 – 0 – 50 б

Література:
Є. М. Шевченко Латинська мова і основи медичної термінології : Навч. посіб. – 6-е вид. – К. : ВСВ «Медицина» , 2010. – 240.
Стор. 117 – 120, 125 - 128.

3. Термін виконання: наступний день після заняття за розкладом.
Відповіді надіслати на електронну адресу olgakion@rambler.ru

Nota benе!:Заняття № 10 - диференційований залік!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Група 3А л/с Практичне заняття № 9 Виконав студент: Викладач Кіон О. І. Предмет Педіатрія Дата 30.10.2020 Тема Вигодовування грудної дитини. Природне вигодовування

Група 4А с/с Практичне заняття № 8 Викладач Кіон О. І. Предмет Медсестринство в педіатрії Дата 03.11.2021 Тема Медсестринський процес при туберкульозі у дітей.

Група 3 Б л/с Практичне заняття № 13 Викладач Кіон О. І. Предмет Педіатрія Дата 26.11.2021 Тема Захворювання новонароджених: захворювання шкіри й пупкової ранки, сепсис. Внутрішньоутробні інфекції.