3А с/с 23.03.2020 Медсестринство в педіатрії Стоматит. Гастрит. Виразкова хвороба шлунка та дванадцятипалої кишки. Дуоденіт
Група 3А с/с Практичне заняття № 10
Викладач
|
Кіон О. І.
|
Предмет
|
Медсестринство в педіатрії
|
Дата
|
23.03.2020
|
Тема
|
Стоматит. Гастрит. Виразкова хвороба шлунка та
дванадцятипалої кишки. Дуоденіт
|
1. Завдання: Виконати у щоденнику
№ 1 Стоматит - визначення
Заповнити таблицю:
Стоматити
Класифікація
|
Етіологія
|
Клінічні прояви
(згідно до класифікації)
|
|||
|
|
||||
|
|
|
Записити та вивчити алгоритми «Оброблення
слизової оболонки ротової порожнини в разі афтозного стоматиту та пліснявки»


№ 2
Гострий гастрит - визначення, етіологія
Заповнити таблицю:
Медсестринський процесс при гострому гастриті:
медсестринське
обстеження
|
проблеми пацієнта
|
планування обсягу
медсестринських втручань
|
Профі-
лактика
|
||||
скарги матері
|
анамнестичні данні
|
об’єктивно
|
дійсні
|
потенційні
|
незалежні
|
за призначенням лікаря
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ 3
Хронічний гастрит - визначення, етіологія, провокуючі чинники
Заповнити таблицю:
Медсестринський процесс при хронічному гастриті:
медсестринське
обстеження
|
проблеми пацієнта
|
планування обсягу медсестринських
втручань
|
Профі-
лактика
|
||||
скарги матері
|
анамнестичні данні
|
об’єктивно
|
дійсні
|
потенційні
|
незалежні
|
за призначенням лікаря
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ 4
Хронічний дуоденіт - визначення, етіологія, провокуючі чинники
Заповнити таблицю:
Медсестринський процесс при хронічному дуоденіті:
медсестринське
обстеження
|
проблеми пацієнта
|
планування обсягу
медсестринських втручань
|
Профі-
лактика
|
||||
скарги матері
|
анамнестичні данні
|
об’єктивно
|
дійсні
|
потенційні
|
незалежні
|
за призначенням лікаря
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ 5
Виразкова
хвороба шлунка та дванадцятипалої кишки - визначення, етіологія, провокуючі чинники
Заповнити таблицю:
Медсестринський процесс при виразковій
хворобі шлунка та дванадцятипалої кишки:
медсестринське
обстеження
|
проблеми пацієнта
|
планування обсягу
медсестринських втручань
|
Профі-
лактика
|
||||
скарги матері
|
анамнестичні данні
|
об’єктивно
|
дійсні
|
потенційні
|
незалежні
|
за призначенням лікаря
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ 6
Задачі:
1. Хлопчик 9 років. Скарги на болі в епігастральній ділянці,
вночі від болю дитина іноді прокидалась, при цьому у хлопчика спостерігалась
гіперсалівація, періодично - нудота, здуття живота, що супроводжувалось
відчуттям дискомфорту в епігастральній ділянці. Хворіє впродовж 2 міс, єктивно:
температура тіла¢захворів
навесні. Лікування не одержував. Об'єктивно 36,2°С, частота дихання 42 на хв,
пульс 132 на хв, АТ 80/50 мм рт.ст. Шкірні покриви чисті, бліді. Язик
обкладений біля кореня білувато-жовтим який. При пальпації¢нашаруванням,
сухий. Живіт правильної форми, у пілородуоденальної зоні спостерігається
больова реакція. Печінка і селезінка не збільшені. Стілець нестійкий, останнім
часом темного кольору. Під час огляду – дефекація, випорожнення у вигляді
мелени. Загальний аналіз крові: Hb -90 г/л; еритр. – 2,83 Т/л, КП – 0,95,
ретикул. – 3%, нейтрофіли: п/я - 7%, с/я - 49%; еоз.-3%; лімф.-38%; моноц. -
3%; ШОЕ - 12 мм/год. В копрограмі - лейкоцити 5-6 в полі зору, позитивна
реакція Грегерсена.
Визначити проблеми
пацієнта. Сформулювати сестринський діагноз. Скласти план сестринського
догляду.
2. Дівчинка
8 років з дитячого будинку поступила до лікарні зі скаргами на болі животі
через 2 години після їжі та після сну. Хворіє протягом року. Об’єктивно:
знижена вага, язик обкладений білим нальотом, сухий. При пальпації животу біль
в епігастрії та пілоро-дуоденальній зоні.
Визначити проблеми
пацієнта. Сформулювати сестринський діагноз. Скласти план сестринського
догляду.
2. Критерії оцінювання:
Завдання
№ 1 – 5 максимальна оцінка -14 б.
Задачі
– по 15 б.
Максимальна кількість балів за заняття - 100
Оцінка
5 –95-100 б
Оцінка 4 – 85-94 б
Оцінка 3 -
51-84 б.
Оцінка 2 – 0 – 50 б
3. Термін виконання: наступний день після заняття за розкладом.
Відповіді надіслати на електронну адресу olgakion@rambler.ru
Коментарі
Дописати коментар