Група 3Б л/с Практичне заняття № 3 Викладач Кіон О. І. Предмет Педіатрія Дата 22.09.2021 Тема Органи дихання. Органи кровообігу. Кровотворна система. Органи травлення. Обмін речовин. Імунна система. Ендокринні залози. Нирки. Сечові шляхи.

 

Група 3Б л/с Практичне заняття № 3

Викладач

Кіон О. І.

Предмет

Педіатрія

Дата

22.09.2021

Тема

Органи дихання. Органи кровообігу. Кровотворна система. Органи травлення. Обмін речовин. Імунна система. Ендокринні залози. Нирки. Сечові шляхи.

 

  1. Завдання: Виконати у щоденнику: (Перші 5 таблиць заповнюємо за обраними номерами, таблиці 6, 7 та 8 роблять всі.)

№ 1 Заповнити таблицю:

Анатомо-фізіологічні особливості органів дихання:

Особливості носа

 

Додаткові пазухи (за віком)

 

Особливості глотки ( особливо відмітити бар’єрну функцію)

 

Особливості трахеї та бронхів (особливо відмітити що сприяє розвитку дихальної недостатності)

 

Особливості легень в ранньому віці

 

Фізіологічні особливості дихання в дітей грудного віку (перелічити)

 

 

№ 2 Заповнити таблицю:

Анатомо-фізіологічні особливості кровообігу:

Стадії розвитку

 

Особливості плацентарного кровообігу

 

Кровообіг у новонародженої дитини

 

Анатомічні особливості серця у дітей перших 6 років

 

 

№ 3 Заповнити таблицю:

Анатомо-фізіологічні особливості органів травлення:

Особливості ротової порожнини новонародженого

 

Акт смоктання (фази)

 

Особливості стравоходу та шлунку у новонародженого

 

Особливості кишківника у новонародженого та

 

Особливості печінки у новонародженого

 

Фізіологічні особливості органів травлення в періоді новонародженості

 

 

№ 4 Заповнити таблицю:

Анатомо-фізіологічні особливості сечової системи:

Анатомічні особливості нирок у дітей грудного віку

 

Анатомо-фізіологічні особливості нефронів

 

Анатомічні особливості сечоводів у дітей грудного віку

 

Добоий діурез у дітей 1 року життя та підрахунок добового діурезу у дітей до 10 років. (Формула)

 

Частота сечовипускань у дітей 1 року життя

 

Густина сечі у дітей 1 року життя

 

 

№ 5. Заповнити таблицю:

Загруднинна залоза (тимус) та імунна система дитини:

Що таке імунна система

 

Центральні органи імунної системи

 

Периферичні органи імунної системи

 

Клітини імунної системи

 

Клітинний імунітет забезпечує…

 

Гуморальний імунітет забезпечує…

 

АФО тимуса, його вікова інволюція

 

Основні функції тимуса

 

 

№ 6 Заповнити таблицю:

Обмін речовин дитини грудного віку:

Добова потреба

До 6 міс

6міс – 1 рік

Білки на 1 кг

 

 

Жири на 1 кг

 

Вуглеводи на 1 кг

 

Співвідношення б : ж : в

 

Добовий основний обмін на 1 м2

 

 

№ 7

Заповнити таблицю:

Анатомо-фізіологічні особливості кровотворення:

Стадії розвитку

(назвати центри кровотворення у різні періоди гестації та після народження)

 

Особливості еритроцитів у новонародженого

 

Особливості лейкоцитів у новонародженого

 

Зміни в лейкоцитарній формулі в період новонародженості та в 5 - 6 років

 

Особливості тромбоцитів у новонародженого

 

 

№ 8. Виконати самостійну роботу:

  1. Функціональні показники органів дихання у дітей різного віку.
  2. Функціональні показники серцево-судинної системи у дітей різного віку.
  3. Функціональні показники сечової системи у дітей різного віку.
  4. Показники загального та біохімічного аналізу крові в нормі, при захворюваннях.

Можна використовувати підручник, краще зробити таблиці

(У кого написаний в зошиті варіант – покажете на очному занятті в коледжі).

 

№ 9. Дати визначення терміну, або дати відповідб на запитання:

1.

Перший перехрест

 

2.

Анізоцитоз

 

3.

Пойкілоцитоз

 

4.

Лімфатичне глоткове кільце Пірогова

 

5.

Аденоїдний тип обличчя

 

6.

Частота дихань у новонародженого за 1 хв.

 

7.

В якому бронхі знаходять 90% інородних тіл, чому?

 

8.

Нормобласти

 

9.

У дітей якого віку нормобласти є в нормі?

 

10.

Поліхроматофілія

 

11.

Фізіологічна слинотеча

 

12.

У кого відсутні рефлекси смоктання і ковтання?

 

13.

Місткість шлунка у новонародженого

 

14.

Фізіологічна аерофагія

 

15.

Яка мікрофлора засіляє кишківник при грудному вигодовуванні?

 

16.

Яка мікрофлора засіляє кишківник при штучному вигодовуванні?

 

17.

Яка функція печинки недорозвинена у дітей в неонатальному періоді?

 

18.

Назвіть критичні періоди становлення імунної системи

 

19.

Назвіть функції нирок

 

20.

Де виробляється інсулін (клітини, де розташовані)

 

 

2.      Критерії оцінювання:

Завдання № 1 - 5 максимальна оцінка – 25 б.

Завдання № 6 максимальна оцінка - 15 б.

Завдання № 7 максимальна оцінка - 20 б.

Завдання № 8 максимальна оцінка - 20 б.

Завдання № 9 максимальна оцінка - 20 б.(відповідно: 20, 15, 5)

 

Максимальна кількість балів за заняття - 100

Оцінка 5 –95-100 б

Оцінка 4 – 81-94 б

Оцінка 3  - 51-80 б.

Оцінка 2 – 0 – 50 б

 

3.      Термін виконання:за розкладом заняття.

Відповіді надіслати на електронну адресу kionolga2@gmail.com

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Група 3 Б л/с Практичне заняття № 13 Викладач Кіон О. І. Предмет Педіатрія Дата 26.11.2021 Тема Захворювання новонароджених: захворювання шкіри й пупкової ранки, сепсис. Внутрішньоутробні інфекції.

Група 3А л/с Практичне заняття № 9 Виконав студент: Викладач Кіон О. І. Предмет Педіатрія Дата 30.10.2020 Тема Вигодовування грудної дитини. Природне вигодовування

3 А с/с 26.10 Медсестринство в педіатрії